Isnin, 28 November 2011

harap2 sempat le....

salam semua...game di perak semakin hampir,jadi marilah beramai2 memeriahkan bon besar perak kali ni...dijangka ayam yang "ganas2" bakal disajikan kepada tetamu yang hadir di bon berkenaan.Jadi jangan buang masa,pegi le training ayam secukupnya..hihihihih

Ahad, 20 November 2011

cuti sekolah kembali lagi !!!!

salam,musim cuti sekolah dah bermula..hahaha,ayam2 kat reban kompem tak senang dudok sebab anak2 sedara yang buas & nakal2 suka kacau ...so,awasi ayam2 anda.takut ada yang mati dengan cara yang tak sepatutnya...hihihih...



Ahad, 28 Ogos 2011

SALAM LEBARAN

Assalammualaikum..dikesempatan ini,teman menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf sekirannya ada perilaku,tingkahlaku dan tuturkata yang membuat para sahabat semua tersinggung,terasa hati dan berkecil hati sepanjang pengenalan ini..semoga persahabatan yg terjalin berkekalan selamanya disamping keredaanNYA...SELAMAT HARI RAYA & MAAF ZAHIR BATIN...

p/s : JEMPUT LE KERUMAH TEMAN DI TAMAN MERU IPOH,PERAK PADA RAYA KE-3...

Isnin, 15 Ogos 2011

Salam semua dan SALAM RAMADHAN dari teman...ni saje sementara tunggu nk masuk koje,saje uploadkan gambo2 ayam teman yg huduh ni....layannnnn....


U-Kubing...

Isnin, 1 Ogos 2011

Jumaat, 29 Julai 2011

videosebelum pegi solat jumaat jemur jap si ringgo & si kubing ni.pesan kat wife mntak tolong atapkan jap...rupa2nya dia lupa..kesiann....

Ringgo...

Ahad, 5 Jun 2011

Cuci mata..

 induk reban-Meri namanya.udah ada 3 ekor anak.dua btina,seko jantan.nanti teman uploadkan gambonya..
kubing krek namanya.sebab xmau dok diam.pas mandi bru tau dok setempat.kalau x,usah harap le nk tgkap gambonya...teman ada pos gambonya masa nak masuk remaja dulu...jadi le,buat penyedap mata..

Selasa, 19 April 2011

Salam smua..pe habo?lama bebeno teman online ni..koje menimbun...ok le,malas nk ngarut2,ni teman uploadkan gambo budgie yg netas dari reban teman yg xsberapa ni.ada 11 ekor asalnya,tp skng tnggal 8 je..sbb yg mati tu,cuba2 nak jadi ikan,berenang dlm ayor lama sangat...hihihi...nanti teman uploadkan pulak gambo serama pulok tau...tunggu je le ia....hihihihi

Jumaat, 21 Januari 2011

video

Dah nak ke remaja.....


Salam semua..sory le,teman skang ni tgh bz koje.tu sebab dah lama xjenguk blog..remaja ni darah limbat + gegar.baru nak galak balik sebab demam.anak2 yg lain pun sama,murung kurang sihat..huhuhuhu...